Counting stars

Kommentarer

  1. Hej! :)
    Jag kom in på din blogg av en slump när jag sökte på los angeles. Men guud så nyfiken jag blev på Music institute. Åh vad roligt att få sjunga och hålla på med musik Samtidigt som man är i L.A!! Jag skulle bli jätteglad om du ville berätta lite mer om vad det är, hur man kommer in och vad är för ålder och lite sånt. Hade varit jättesnällt, verkligen!
    Svara antingen i en kommentar på min blogg eller på mail. Kramar! :)
    (cbyclara.blogg.se / itsperfect@hotmail.se )

    SvaraRadera
  2. Hej! :) jag kom in på din blogg av en slump när jag sökte på LA ^^ Jag är liksom Clara väldigt intresserad av MI så om du har lust så får du gärna berätta om skolan, skulle framförallt vilja veta om skolan har bra kontakter inom showbizz :D Du kan kontakta mig på napaj-x@live.se lr om du helt enkelt bara skulle vilja göra ett blogginlägg om skolan.

    Kram! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot