Äntligen tillbaka!!

Det känns overkligt att gå runt här hemma i Oakwood-området i Los Angeles. Jag är verkligen tillbaka!!
Mitt gamla jag hade varit stolt över mig eftersom jag verkligen önskade att jag skulle kunna komma hit igen inom två år. Sjukt att det redan gått så lång tid sen jag flyttade härifrån.. Och vad mycket jag har hunnit med sen dess. Inget liknar det andra heller i vanlig ordning haha..
Utbildat mig till Stripaerobic instruktör och Yogainstruktör, Jobbat som butikschef, blivit en datanörd som skapat och designat hemsidor och mailutskick och annat tekniskt jag aldrig trott jag skulle kunna göra när jag jobbade som webbredaktör och med marknad på Life (sist jag var i LA kunde jag ingenting om datorer, knappt ens använda facebook...) volontärjobbat och köpt en lägenhet på söder som jag drömde om och bockat av minst 5-6 nya länder på min bucketlist.

Undrar hur listan kommer se ut om två år igen?
Men hur annorlunda och knäpp den än skulle vara vet jag att det bara kommer vara saker på den listan jag verkligen vill göra just då. För det är min livsfilosofi. Jag kanske inte alltid vet vad jag vill om 10 år. Ibland inte ens om en månad. Men jag vet att jag alltid gör precis det jag vill just nu. Målinriktat och till 100%. Och det är huvudsaken för mig och gör det lätt att njuta av nuet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot