Vegas baby!

I helgen åkte jag tillsammans med Moa och Malin till Vegas för att supporta och heja på en killkompis som fightades på LF Muay Thai på Hardrock Cafe.

Han vann rond 1 och 2 och motståndaren rond 3, 4 och rond 5 blev split decision som motståndaren Embree tyvärr vann..Men det var jämn match och Nisse var superduktig och bjöd på show! Så jag är sjukt imponerad av hans insats och är en stolt vän!

På kvällen festade vi tills det blev ljust ute. Går väl inte att göra annat i staden som aldrig sover? ;) Lämnar resten av resan osagd, what happens in Vegas.. stays in Vegas..såklart ;)

Men jag hade verkligen en såå grym helg!!!! Tack Moa och Malin för magrutorna jag förhoppningsvis fått efter allt skratt, ni är helt underbara!

Imorn åker jag äntligen till bästa Sofia i San Diego och stannar där ca 10 dagar, längtar! Livet är en fest

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot