Blir roomie med Fredrika :)

Precis hemkommen från Detox Yogan på IDA's studio..

..där Fredrika välkomnade mig i hennes
scenoutfit inför onsdagens Showcase performance


Numera är min tillfälliga adress i Hollywood, nära La Brea hos Fredrika. Kommer bli riktigt riktigt bra, älskar den fina lägenheten och vi kommer så bra överens så jag är hur glad som helst!! Redan bortskämd av Fredrika fick jag äran att ta det stora sovrummet med en enooorm säng och värsta bamse duntäcket! Mys!
Solen skiner, och ska fortsätta göra det resten av veckan! Blev till och med lite bränd idag i ansiktet.. ska suga åt mig all solenergi jag bara kan, vet ju vad som väntar i Sverige om 10 dagar. Brrr.. Minns inte ens sist jag såg snö, måste ha varit över ett år sen i alla fall. Inget jag är direkt ledsen över! Såg att dom börjat ordna inför Oscars galan som kommer hållas här nära oss, Kodak Theater, helt galet redan.. Ska secreta mig till en biljett dit ;)


aaumm..eller nåt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot