Bye bye Los Angeles..

Gick förbi Kodak Theater idag, svårt att fatta kaoset som var här igår.. Nu är allt som vanligt igen. Knasiga människor utklädda till kändisar och massa turister som fotar stjärnorna. Oscars statyn står dock kvar ett litet tag till!

Klockan är snart två på natten här.. 3 timmar kvar att hålla sig vaken, sen kommer min shuttle som ska ta mig till LAX, väl där har jag en 16 timmars flygresa hem till Sverige, med mellanlandning i Chicago framför mig.. Kommer sakna Los Angeles så otroligt mycket, det här har ju varit mitt hem i nästan 7 månader. Har upplevt så otroligt mycket, 100 gånger mer än vad jag förväntade mig! Bland de bästa tiderna i mitt liv.. Jag börjar redan fundera på när jag ska åka tillbaka ;)

Kommentarer

  1. Mamma Pappa Malin10 mars 2010 kl. 05:25

    Vi har saknat dig, och till nästa resa du gör ut i vida världen så:VÄLKOMMEN HEM!!!:):)
    P.S Du kanske flyger hem över atlanten samtidigt som morfar flyger till USA ;)D.S.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot