Whole body health life in L.A

Idag hade jag egentligen lovat ett svenskt film team vi känner här att vara med som statist i Jamie Meyers musikvideo, agera Jennifer Åkermans vänner som satt och fikade typ. Men inspelningen var sju på morgonen, och ersättningen var endast en lunch så det kändes mycket mer lockande att ligga kvar i den stora gosiga sängen :)

Efter att ha sovit ut ordentligt tog jag och Fredrika en powerwalk längs Fountan Ave mot West Hollywood där vi hittade Earth Bar, jag blev helt lyrisk över alla nyttiga juicer, drinkar, kostillskott, ört teer, organiska snacks och alla organiska juicer, smoothies och kakor som dom sålde i hälsobaren. Vi var där inne över en timme haha, därefter blev det lunch på ett trendigt eco fik i närheten.


Fantastiska Earth Bar


Fredrika åkte hem lite tidigare för att öva Keyboard, och jag promenerade längs Sunset strip, där det var kaos nu när det är Oscars gala. Gick förbi den stora Vanity Fair festen, stället såg helt otroligt påkostat ut. Hur mycket vakter, TV team och en stor folkmassa på andra sidan gatan hängandes över räcket (en del till och med i tältstolar och med matsäck, som hoppfullt väntade på att se en skymt av nån filmstjärna). Det kändes konstigt att gå förbi som ingenting i mjukiskläder, funderandes på vad jag skulle laga till middag mitt i det här ståhejet. Roligt att fortfarande bo här under den här stora helgen, men jag har fått min dos av Hollywoods glamour så det räcker..För den här gången i alla fall. ;)

Förutom Hollywood livet har jag verkligen sugit åt mig av "whole body health life in L.A", hittat mina smultronställen här..åh vad jag älskar det!


knatar i mjukiskläder utanför Oscarsgalan :)
Kände mig lite malplacerad
..

Underbart att bara krypa ner i sängen nu med mitt Detox te och titta på Entourage.. Det ska jag göra.. Natti natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot