Showcase

John uppträder med 4 original songs

Idag var jag och tittade på mina superduktiga skolkamraters Showcase lektion vid Kodak Theater (Som föresten är heelt kaos nu inför Oscars galan som kommer hållas där snart).
Fredrika, Gabriel och John var helt otroliga! Jätteimponerad :) Sen fikade jag och Fredrika i Hollywood, och på kvällen var jag otrogen mot Adele och gick på Hatha yoga på Golden Bridge istället för hennes yoga på Oakwood.. Förlåt Adele, men det här centret är såå mysigt!

Nu ska jag försöka sova.. Har haft sömnproblem enda sedan Pålle åkte hem och sovit typ 4 timmar per natt, max...

Puss kram å natti natt!

Kommentarer

  1. Nice blogg.
    Varför ska du flytta från L.a? Vad har du gjort där? Ska själv flytta dit i mars nämnligen så kan vara kul att veta.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia,
    Jag har hållit på med musik och dans på Musicians Institute. Studierna är klara, så det är därför jag ska åka hem nu. Men L.A är en underbar stad att bo i, och jag kommer garanterat komma tillbaka. Hör av dig om du behöver L.A tips ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot