Neje! Inte vakna!

Drömde en sjukt verklig dröm inatt.. Att jag stod på flygplatsen, trött och lite småbitter över att lämna L.A släpandes på min ENORMA packning. Rätt som det är slår sig en stressad man i kostym fram till mig när jag håller på att checka in och ser helt desperat ut. Han ber om att få köpa min plats på planet hem. Först ignorerar jag honom totalt, han verkar ju inte ha alla hästar i stallet liksom.. och fortsätter med incheckningen. Men när mannen (som faktiskt ser seriös ut) förklarar att hans privatjet gått sönder och att han har ett stort miljonprojekt som kommer gå i kras om han inte hinner till affärsmötet och erbjuder mig en check på 30,000 dollar för besväret. Hm.. 30, 000 dollar OCH stanna lite längre i härliga Los Angeles.. Tja.. Skulle precis ta emot checken när jag vaknade av att telefonen ringde.. NEJE! INTE VAKNA!! Fan trodde nästan det var sant...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot