Oscarsgala helg

Sista helgen här, så det kändes roligare att köra en barrunda på flera bra klubbar istället för att hänga på ett ställe och råfesta. Sagt och gjort. Fredrika och Linda tog med mig på en party-sightseeing kväll! Det blev Roosevelt Hotel- Teddy's, Myhouse, en VIP Oscarsfest på hotel Anas och innestället Crown. Inte varje fredag man får möjligheten att vara på alla ställen som gäller i Hollywood en och samma kväll, speciellt inte nu när det vankas Oscarsgala.

Riktigt rolig och helt nykter kväll, så vaknade pigg och glad idag med andra ord :)

Idag yogade jag i West Hollywood igen, tyckte det var en toppenbra ide att värma upp genom att promenera till City Yoga centret. Visst var det skönt på vägen dit men när jag skulle hem hade vädret slagit om till oväder..Så det slutade med att jag fick knata 40 minuter i ösregn med yogamattan över huvudet..
Men jag mådde så himla bra efter yogapasset att det inte gjorde mig något faktiskt :)

Ikväll tänkte jag försöka få med mig Fredrika på bio, vill verkligen se Alice in Wonderland innan jag åker hem.. Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot