Nedräkningen har börjat..

Nu är det inte långt kvar tills det är dax för mig att lämna det här underbara L.A livet (men inte för gott!) och flytta hem till Sverige igen.. Åker onsdag 8.30 på morgonen. Känns så konstigt!!

Min näst sista dag här spenderade jag i mina favoritkvarter i underbara West Hollywood. Shoppade, drack Wellness smoothies å Oxygen drinkar på Earthbar, åt underbart god mat på Whole Food Market och bara njööt av dagen!


Svårt att fånga på bild.. Men el capitan theater i Hollywood var helt fantastiskt, det var klart den finaste biograf/teater salong jag någonsin varit på!

På kvällen gick jag på min sista Detox yoga (så sorgligt!!) Katrina körde extra hårt med oss idag så det var skönt att jag inte planerat in något mer avancerat än bio med Andres på el capitan theater efter passet. Måste varit en rolig syn när jag på skakiga ben gick in på den fina biografen med min turkosa yogamatta i träningskläder :)

Åh, så glad att jag såg Alice in Wonderland här, det var så häftiga specialeffekter innan själva filmen började, en hel show! Så är det med allt i USA, här ska det alltid satsas 110% på entertainment, så man hinner aldrig bli uttråkad direkt!
Var vrålhungrig som vanligt när jag kom hem, blev en salig blandning av allt jag kunde komma över i kyl å förråd.. Fredrika gick oroligt och dubbelkollade att hennes matlåda och frukost inför imorn fanns kvar haha.. Mätt å nöjd är det dags att krypa ner i sängen nu.
Sista dagen imorgon- den vill jag absolut inte sova bort!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot