Junkie food :)


Kan någon snälla ( Emil kanske?) hålla en kurs i vara smart ekonomiskt? Jag är SÅ hopplös. Laddade med en stor frukost innan jag åkte till flygplatsen, men det hindrade ju inte mig från att vara superhungrig när jag landade i Chicago. Eftersom vi kommer få mat på planet tänkte jag bara ta nåt lätt.. Såg en jättefräsch kycklingsallad, tänkte att det blir ett nyttigt och bra mellis innan planet! Men när jag fick höra vad den kostade blev jag dumsnål och struntade i det. Va fan, jag blir ju inte ens mätt på en fjantig sallad..När jag gått förbi fiket dyker massa härliga american-junk-food-ställen upp.
Så vad tror ni jag gjorde med blodsockret på noll tack vare all sömnbrist? Jo,
köpte en stor påse av mina favorit popcorn, riktigt slibbigt härligt amerikanska (doppade i karamell, choklad och massa olika nötter) Ben and Jerry glass, och Starbucks latte. Slutade med att jag brände pengar för minst det dubbla, på vad? Noll näring och blodsockerfall igen om en timme haha..
Jag är hopplös!!

Ben and Jerry's


Dags att kliva på planet till Sverige, ska läsa DN för att hålla mig uppdaterad om vad som händer där hemma ☺ Har ingen koll alls! Vii höörs!

Kommentarer

  1. Jag kan hjälpa, inga problem.
    Ring min sekreterare så kan vi boka in någon tid.

    MVH!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, en sann vän fortfarande :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot