Manhattan Beach

Andres och Linda



Manhattan Beach




En dag på min nya favorit strand, Manhattan Beach med Andres. Väldigt lugn, vacker och fullt av mysiga strandhus längs strandpromenaden.. Underbart. Efter en stadig lunch vid stranden fick jag skjuts till Studio City där jag gjorde en Facial Treatment, känns så skönt att ta hand om sig själv! Somna till och med för att det var så behagligt haha..


Facial treatment i Studio City

Vi avrundade med lite häng i jacuzzi med Malibu/coke på ett jättefint pool tak mitt i Hollywood innan jag åkte hem och möttes av Linky och Fredrika som var i full gång att förbereda sig inför kvällens utgång. Inte varje dag vi 3 går ut tillsammans, vi bestämde oss för att gå till Voyeur i West Hollywood som är riktigt bra på torsdagar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot