Dans, Reggae & projekt med Pålle

Dagarna bara flyger fram, men det är bara med saker som ger mig energi!
Idag jobbade jag med Reagge låtar med min privatlärare Charissa, bland annat "Have a heart" av Bonnie Raitt. Det var kul att testa en annan genre, gillade verkligen att sjunga Bonnies låtar, så jag kommer nog att använda lite mer sån stil på låtarna jag spelar in sen på studio singing klasserna :) Efter lite skönsjungande var det två timmars dans på schemat, vi fick lära oss en riktigt bra danskoregrafi som vi ska använda i vår stora final performance i vår.





Förutom musiken får jag massa energi av att hjälpa idésprutan Pålle med alla hans projekt. Nu är vårt senaste projekt i rullning :) www.matblogg.se, kolla in den!


Det är riktigt roligt att vi gör såna här saker tillsammans! Pålle som är så otroligt företagsam och duktig designer och mamma som är helt underbar i köket och kan så mycket om hälsa. Jag är så stolt över dom båda, så det ska bli riktigt kul att göra det här tillsammans med mina favoriter! ;)


Nu ska jag och Pålle ner och hämta tvätten, allt kan ju inte vara jätteroligt hela tiden - lite vuxen är jag här borta också ;)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot