Gospel & Detox yoga



Riktigt skön dag :) Solen steker på även denna vecka!
Började dagen med en liten snabbvisit till gymmet innan skolan. Missade bussen som vanligt men jag har slutat bli upprörd över det, det rinner av mig på en gång. Är så van vid det här lagret ;) När jag väl kom in till skolan hade jag min första gospel lektion, hur kul som helst var det! Läraren är riktigt bra, och live-bandet som spelar medan vi sjunger är jätteduktiga så den kursen är jag verkligen glad att jag tagit!

Efter skolan testade jag yoga för första gången sen jag kom till L.A- ÄNTLIGEN tog jag tag i det!! Gick på en Detox yoga klass på Hollywood Blvd, den tuffaste jag varit på någonsin tror jag. (eller så är det för att det var så länge sen jag yogade..) Det var i alla fall en superfit tjej som stod längst fram och skrek "inhale, stretch, exhale, bend your legs, inhale stretch leg, up..down.." i världens tempo. Så var det ingen lugn harmonisk Hatha yoga här inte..yogaställningar här liknade mer akrobatik.. Jag var helt död efter passet, men samtidigt var det jättejätteskönt - inser nu hur mycket jag saknat att yoga så jag kommer definitivt komma tillbaka nästa vecka igen!




Ungefär den här klassen var det på dagens yogainstruktör, jag har en bra bit kvar.. Men jag ska komma dit ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot