Venice & skridskor i Downtown

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut på en och samma dag. Vi spenderade dagen vid en strand och sen på med mössa å vantar för att åka skridskor på kvällen, riktig kontrast ;)



Tammy, jag och Pålle tog oss en sväng om i Venice...



..där jag hittade en organisk matbutik, yeey!!




..och Daniel passade på att träna på Golds gym under tiden





Venice beach



Promenad på Venice beach




Så mycket galna människor och konstiga butiker.. Ta den här t.ex "Botox on Beach" och "Doctor Weed" Hm..



Het!



The beach walk



Såå otroligt fin solnedgång, både jag och Pålle var helt tagna!





Skridskobanan nere vid Downtown :)







Som avslutning på kvällen tog vi en drink på en mysig hotellbar, Biltmore







..med jättegoda nötter!

Kommentarer

  1. fin du var i håret syrran! :]
    först gå på stranden och sen åka skridskor på kvällen, haha det va lite annorlunda :D
    saknar dej otroligt mycket!
    love you, puss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot