Singing in the rain & Hatha Yoga

Fortsatt regn oväder även idag, kunde inte ens ta mig till skolan för att det vräkte ner så mycket! Borde införskaffa mig paraply och gummistövlar kanske? Det blev en hemma-mysdag som avrundades med Hatha Yoga. NYC utbildade instruktören Adele med italienska rötter håller i en kurs varje onsdag och lördag här på området, tog mig äntligen dit! Gud vad skönt det var! :)


Kan rekommendera en jättebra film förresten som jag och Pålle såg igår, Felon. Den fick dessutom 7.8 i betyg på imdb- helt rätt! Jag kan inte svara på varför, men jag älskar amerikanska fängelsefilmer och serier!


Imorn väntar en låång dag som jag inte får missa, ska uppträda och öva på massa låtar så håll tummarna för mig att det inte spöregnar imornbitti!

Nu har Pålle och jag fått matblogg i rullning också! Gå in på www.matblogg.se och läs om min matfilosofi och mammas goda recept! Älskar att skriva om hälsa och mat så räkna med att det kommer poppa upp nya inlägg från oss regelbundet :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot