Skolstart!


Nu har skolan börjat igen, hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar musik och dans. Blir såå glad av att hålla på med musik! Mitt schema är hur bra som helst! Är jättenöjd! Men det var några vändor till registration office som vanligt innan jag fick mitt slutgiltiga braiga schema så som jag ville ha det. (Jag behöver inte ens säga mitt namn eller elev ID längre där inne, är ökänd som tjejen som krånglar hela tiden.)

Men som jag sagt tidigare, jag betalar för att gå på skolan- då ska jag kunna ställa lite krav! Märkte att jag blev placerad i fel Harmony klass.. När jag kom till lektionen var jag den enda tjejen bland massa trummis och gitarrkillar. Satt tyst i ett hörn och pratade inte med någon.. Kände mig riktigt malplacerad så jag sprang (en tredje gång haha) till registration office och bytte till min gamla klass där mina vänner går. Så nu är allt som det ska!

Det är massa dans på schemat som vanligt, sen kom jag in på Studio singing, en specialkurs som bara tar in 5 elever. Den verkar riktigt grym, den går kortfattat ut på att vi ska uppträda på varje lektion med en ny låt, få feedback av läraren och sen spela in våra egna demos. Det kommer bli en bra termin det hää-äär känner jag på mig! Att jag dessutom håller på med massa småprojekt tillsammans med Pålle vid sidan om är jätteroligt, berättar mer om det så småningom :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot