Happy New year!

Nyårsafton blir som vi alla vet sällan som planerat, och min blev den mest otippade hittills. Någonsin. Haha. Vi lämnar kvällen osagd tills vidare.

MEN! Jag hade garanterat nyårsreceptet för en ett klassiskt nyårsfirande ;)



1. Ett par goda skratt



2. Nyårsfin i håret:




3. Fräsch andedräkt:



4. Nyårskyss på tolvslaget av min fina själsfrände :)



5. Smarriga Straberrydrinkar a la Pålle:




6. Skålat i champagne:




7. Tittat på fyrverkerier:




Gott nytt år min fina släkt, bästa familj och underbara vänner!

Lite tack..

Tack morfar för ditt mail, grattis på födelsedagen!!

Tack söta moster för ditt mail, tittar varje dag i postfacket efter julkortet från er också ;)

Tack underbara mamma för dina mail och allt annat du gör för mig hela tiden! Du är bäst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot