Min ängel åker hem :(

Åk inte Hanna! :(


Av 2 gitarrer, 3 stora tunga väskor och handbagage valde jag att bära en jacka..( anlita inte mig om ni ska flytta eller behöver bärhjälp..)

Daniel kämpar med att försöka få in Hannas enorma packning i bilen..


Det gick! Men trångt blev det för oss allihopa..


Santa Monica Pier
Jag & Pålle



Mys



Efter att vi hjälpt Hanna in med väskorna och kramat hejdå (jag grät jättemycket i bilen på väg därifrån, obeskrivligt jobbig känsla att en person man kommit så nära på så kort tid, delat så många minnen och bott ihop med försvinner utan att man vet när det är dags att ses igen..Min lilla underbara bästis..) åkte vi till Santa Monica beach, där vi promenerade längs stranden, beundrade utsikten från piren och åt lunch. Svårt att fatta att det är den 25 december i det här fina vädret!

Nu ska jag, Pålle och Daniel ner till vårt gym en sväng. Jag är extremt osugen efter min tunga middag, men eftersom dom är så hurtiga blir jag motiverad att haka på en liten stund..Hellre 10-15 minuter än ingenting alls ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot