Harmony and Theory

Åh vad jag har pluggat notor idag! Först pallrade jag mig in till morgonlektionen klockan nio (fastän jag inte sovit nåt alls inatt, var FORTFARANDE vaken när klockan ringde imorse, haha) och sen har jag legat hemma och pluggat vidare i stort sett hela dagen, men en lite tvättpaus och minitripp-till-gymmet-paus.
Känns som om allt jag försökt trycka in i min lilla hjärna bara snurrar runt där inne utan att hitta nåt att ta fäste i :( Men jag ska sova på saken, så håller vi tummarna för att nåt fastnar över natten. Final exams på tisdag! Imorn tar jag med min älskling till Las Vegas över helgen och fira hans 30 års daaag!!! Vi kommer att hyra en bil och komma hem igen på måndag, så.. Viii hööörs!!
Så roligt att Pålle tagit med sin fina systemkamera hit, så från å med nu blir det proffsbilder a la Pålle som kommer synas på min blogg :)




Efter gymmet igår låg jag och Pålle en stund vid poolen och myste :)



Man kanske skulle utnyttja att man har en tennisbana?


Har sakta men säkert hittat till rullbandet på vårt gym ;)






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot