Christmas :)

Tja, 20 + och sol, var svårt att fatta att det var julafton när jag vaknade imorse..Men öppnade datorn och möttes av jättefint mail från mamma med bilder på hela släkten i juletid, åh vad jag grät och blev sentimental, tack så mycket!!! Fick lite julstämning då :)

Här hemma började vi dagen med lite julklappsöppning, supermysigt!

Jag fick jättefina julklappar av Pålle, Hanna och Lena.
En smart korthållarbok av Lena (har ju typ klubbkort i alla butiker som finns så det var väldigt passande), av min prinsessa Hanna fick jag parfym från mitt favvomärke Guess och en halsduk som hon stickat, såå fin!!
Pålle gjorde en rolig fortsättning på julkalendern, där jag ska öppna en lucka varje dag fram till Nyårsafton.. Blev jätteglad för den kreativa julklappen! Dagens lucka var en spraytanning, så inför kvällen var vi båda bruna och fina ;)



Min julkalender från Pålle :)



Det blev en sista-minuten-taxi till IKEA för att inhandla julmat när vi klockan 4 insåg att det stängde 5




Swedish meatballs!!



..tänkte vi försöka fixa :)




Vår julmat




Titta vad fin halsdduk fina Hanna stickat!



Jätteglad över min fina julklapp!



Välkomst-öl till Daniel


Skåål



Vi fick vårt svenska julbord trots allt ;)






Fina Hanna!



Inte varje dag man badar i utomhusjacuzzi på julafton..


Skål! Pålle och Daniel njuter med lite kall öl i jacuzzin





Julpuss :)



Daniel är nöjd :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot