Pålle flyttar in :)

Nu har min älskling kommit och flyttat in hos oss! Var helt underbart att få hålla om honom igen, han har gett mig så mycket energi!! Kan verkligen behövas nu när alla final exams i skolan närmar sig, och han har botat min hemlängtan också!

Fick ett erbjudande att få chansen att åka och hälsa på hemma i Sverige - gratis tur/retur en vecka.. Fredrika jobbar med Hollywoodfruar här, och teamet behövde någon som kunde lämna ett viktigt band i Sverige- så hon frågade mig! Åh så glad jag blev!!! Tänk er att få en gratis "golden-ticket" och bara få krama om alla där hemma..Hade varit helt underbart! I en kvart ungefär var jag inställd på att få åka hem en sväng, innan dom ringde upp sen och sa att det inte behövdes, då en av kameramännen "endå skulle till Sverige". NOOO.. Shit vad jag var ledsen!! Hade inte ens tänkt tanken på att åka hem, men när det var så nära.. Aja, nu har det lagt sig:)

Nu ska jag krypa ner hos Pålle i soffan, kan fortfarande inte fatta att han verkligen är här!!

Stort tack.. Till min underbara familj som skickade med massa presenter, mina favoritsaker från Sverige och ett jättefint brev!! Ni är bäst, älskar er över allt annat och saknar er så mycket!

"Tyvärr" blir det ingen hemresa i jul, så hoppas ni kan ta er hit snart :) Planerna för jul är finbesök från San Fransisco- Daniel och Tammy kommer att stanna hos oss i en vecka, ska bli jätteroligt! Så som dom tog hand om mig, ska jag göra allt för att dom ska trivas lika bra här oss oss :D Det blir julmats shopping på IKEA och försöka ordna fram Kalle Anka på nåt sätt ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot