What does Scooby get 4 Christmas?

..en BH från Victorias Secret under dagens lucka, visst har jag en helt fantastiskt pojkvän?! :)



Dagens roligaste:
När vi var hos läkaren och Pålle säger till den lilla runda mexikanska sjuksköterskan i receptionen:"Maria, what does Scooby Doo get 4 Christmas?" och pekade på den här bilden:




Stackars sjuksköterskan Maria blev helt rosig om kinderna och mumlade: "hehe..a bone..I think" men hon förstod såklart vad Pålle syftade på.


På kvällen gick jag och Pålle en sväng till vårt gym och avslutade med ett dopp i jacuzzin, supermysigt! Livet är allt annat än stressigt hos oss, glassar i vår LA bubbla!


Dagens dumma blondin:
Jag: "ja..jag blev helt övelumplad när..."
Pålle avbryter: " Vad sa du?"
Jag: "jag sa, jag blev överlumplad när.."
Pålle: "ÖVELUMPLAD?
Jag; "Ja..vad säger man då?"
Pålle: "Tja, om du inte är en kines som inte kan säga "r" heter det överrumplad"

Kommentarer

  1. HAhahahaa :-) du ääär så sööt när du blir övelumplad!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot