Svensk julmarknad & House of blues

Idag var både jag och Pålle uppe med tuppen, och han fick med mig till vårt (inte alltför aktivt använda) gym, såå skönt även om det blev en snabbvisit :) Allt är bättre än inget ;) Tack min älskling för att du ger mig motivation och massa ny energi!!

Dagen spenderade vi på en svensk julmarknad som anordnades av SVEA i nere i L.A Downtown, jättemysigt att titta på Luciatåg och dricka glögg!



Jag, Pålle och Hanna i väntan på vår kära buss 222



Häär bor vi




svensk julmat...


... och svenskt julpyssel för den som var sugen


Emil & Hanna



Hanna kalasar på svenska köttbullar med potatismos och lingonsylt


Jack & Linky


Jag & Pålle

Efter lite svensk julnostalgi åkte vi vidare till Sunset Strip i Hollywood, där skolan annordnade en julfest på House Of Blues. Många lärare och elever från skolan som uppträdde, det var riktigt kul att se, alla var så proffsiga :)




Min privatlärare Charissa var grymt bra




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot