Universal City

Mamma, måste ju visa dig efter min skräpmat och choklad orgie igår att jag kan laga bra mat ibland också, titta vad jag kan om jag vill!;)



Sen var det dax för en ny lucka idag på min Pålle-kalender, tjoho :)


...när jag klättrade upp och letade bakom fläkten väntade ett litet fint rosa paket, det innehöll ett presentkort på Victorias Secret!!!!
Jag blir riktigt bortskämd här borta av min fina sambo :)


På kvällen tog jag och Pålle en promenad till Universal City och gick på bio. Vi såg Avatar i 3D. Riktigt välgjord och bra film, lite för lång bara. (Eller så kändes den extra lång för att vå började se den halv 12 på natten..haha.) Slutar aldrig fascineras över USAs size på alltid, bad om en liten cola och medium popcorn. Läsken var som en large här hemma och popcornen var i en matkasseliknande förpackning haha.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot