Toppenstart på dagen!

Åh vilken bra start på den här dagen :) Var på gymmet en sväng med baby, dom visade "Tjejen som föll överbord" nostalgi film från 80-talet med Goldie Hawn, gav mig lite extra energi på rullbandet ;) Det var så skönt efteråt även om vi bara var på gymmet en liten stund :)

Sen väntade ett stort paket från min kära familj, som var fyllt med massa små julklappar till mig! Jag blev så glad och slet upp paketen som en liten 5 åring, wiiiie.. TACK mina älsklingar! Jättefina saker, ni är bäst!



oooh..massa paket!



..som gick fort att slita upp ;)



Min fina julklapp från Malin




Åh, nu är det dax att öppna lucka 26 på min julkalender från Pålle...
Så här stod det under lucka 26:





..och när jag öppnade min mail stod det att jag skulle få en 60 minuters massage av honom, jag har världens mest underbara och kreativa pojkvän!!

Förstår ni nu vilken bra start det var på denna dag? Jag är på toppenhumör, tack vare min fina kille och underbara familj!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot