Mamsens födelsedag


Föö-öör det är ingen vaa-aanlig dag, deeet är världens-bästa-mammas födelsedag hurra hurra hurraaa.. (Sjunger här om ni undrar).

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Önskar att jag kunde vara hemma och fira dig, tittade ju faktiskt på flyg hem till Sverige men det var hopplöst.. 24 000 kr för 5 dagar.. Buu vad ledsen jag blev, saknar er så mycket!
Här kommer i alla fall en liten födelsedagspresent från din L.A dotter även om det inte är samma sak som att bli firad IRL vill jag att du ska veta att jag tänker på dig:

Abhyanga -mjuk ayurvedisk massage

En mjuk helkroppsmassage med varma ayurvediska oljor anpassade för dig enligt det ayurvediska hälsosystemet. Är lugnande och lämplig vid stress, stelhet och frusenhet. Ger förnyad energi på cellnivå.

Du är värd att skämmas bort, och vad passar mer än mjuk ayurvedisk massage då? :) "Lämplig vid frusenhet" lät också passande nu när det är snö å allt..
Du får ringa och boka tid när det passar dig bäst, ett presentkort väntar i receptionen sen på dig när du kommer dit :)
Det är på Yogayama, du vet det där mysiga yogastället på Jungfrugatan?
Men minns du när vi skulle testa yoga där för länge sen? Haha.. när vi kom som nybörjare och hamnade i en avancerad klass med dom konstigaste akrobat positionerna jag sett..
Det var roligt ;)

Kommentarer

  1. TACK!!Åhhh, vad glad jag blir!Världens bästa Linda!Ha, Ha, ja, jag minns den lektionen! Den var väl dessutom på ENGELSKA och vi snubblade ut efter halva lektionen.. Men åhhh, vad det ska bli skönt med varm massage i kylan å mörkret:)!
    Vi hörs på Skype i kväll så får du träffa släkten:)!Pussar och Kramar!Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Hela tjocka släkten i Sumpan önskar Er båda en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!!
    Många kramar och skålar från oss alla!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot