Final Exams, Tattoo and Apt. T220

Intensiv dag idag! Vaknade 6 a.m och åkte till skolan sen för att göra 3 examenprov. Dom gick jättebra! Såå skönt det var när alla var avklarade..
Därefter mötte jag upp Hanna och vi gick och tauterade oss tillsammans, var heelt slut och inte riktigt på humör att få vassa nålar i handleden men åååh vad nöjd jag var när det var färdigt!
Den blev verkligen jättefin! Tatuerade in M som står för Malin! (Sen blir det ju även Mamma, Micael och Mellström..) Så med andra ord är "M" en passande bokstav ;)

Skämdes lite över hur jag gnällde när tatueraren gjorde mitt lilla "M" som tog typ 20 minuter. Sjöng högt för att dämpa smärtan och blev mutad med choklad som en liten femåring som tar spruta medan Hanna satt hur cool som helst i 5 timmar. Inga konstigheter.



"Sääkert att det inte är farligt att tatuera handleden? Det är ju där man skär sig när man ska ta livet av sig..Heeelt hundra???"





...Hanna däremot är supercool :)






Tur att Hanna håller humöret uppe när Linda pinas



Fäärdiig :)



Hannas tur att tatuera sig "på riktigt"; en ängel som spelar gitarr :)






Dagens dumma blondin:


När jag kom hem och skulle visa tatueringen för Pålle och Emil berättade jag samtidigt ivrigt hur jag valt att sätta "M" för Malin på vänster handled för att det är närmast hjärtat tittade båda förvirrat på mig. "Men.. du har ju tatuerat dig på högerhanden..?"
Faaaan!! Ännu ett pinsamt bevis på att jag fortfarande inte kan höger och vänster. Jag var helt säker på att jag satt den på vänster handled, så tatuerar jag fel liksom!! Gud vad vi skrattade.. Typiskt mig att göra en sån grej!

Kommentarer

  1. Åh gumman, vilken miss jag har gjort som inte har berättat för dig och min tjej kompis som är i LA (santa monica), hennes kille är tatuerare, åhhh.. ni skulle ju ha gått dit såklart...

    Blev så glad över att höra din röst igår =)
    Miss you!

    SvaraRadera
  2. Haha.. :) Vilken kul miss! Sant som hander :P

    SvaraRadera
  3. Sötnos, den blev skitsnygg! Du är den gulligaste som gjorde den, blev jätteglad när jag fick reda på det!

    Haha Linda, typiskt dig att göra något sånt!
    Love ya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot