Dance performance

Min älskling (Pålle) fick med mig till gymmet idag IGEN!
Tjoho.. Jag sprang på rullbandet medan han pumpade musklerna. Sakta men säkert så kommer jag nog komma igång med gymmandet, jättemysigt att gå iväg till gymmet tillsammans med honom!





Kvällens lilla show



Utanför skolan


Idag hade vi en show med dance performance klassen i Concert Hall på MI. Min familj (Pålle, Emil och Hanna) satt i publiken och stöttade mig! Så underbara! Fy vad jag var nervös..Har så otroligt dåligt sjävförtroende och scenskräck, har fegat ur alldeles för många uppträdanden den här terminen..Jättedumt! Men nu har jag tagit mig i kragen så när jag inför nästa termin har jag BARA valt kurser som jag MÅSTE uppträda och sjunga i. För det är ju lite därför jag är här; lära mig att inte må lika illa som jag gjorde innan den här showen. Blä vad jobbigt det var! Men nu känns det jätteskönt när det är gjort!

Innan showen gick jag förbi MAC butiken och frågade om någon av makeup artisterna kunde fixa min scen makeup om jag handlade lite produkter (som jag ändå hade tänkt köpa..) och dom gick faktiskt med på det! Blev jättefint sminkad i 1 1/2 timme av en supergullig tjej, Andrea från San Fransisco.

Helt klart värt besök inne på MAC!
- Fick en gratis ascool scen makeup
- En ny supersöt tjejkompis (Andrea)
- Erbjudande att vara med i en dansgrupp
(hon är med i en som söker 2 nya tjejer, jag ska gå förbi deras träning imorn här i North Hollywood och testa att dansa med dom, kan ju bli hur kul som helst!)


Andreas scenmakeup: sitter så gott som på samma ställe 6 timmar senare :)




Så här ser de flesta kvällarna ut hemma hos oss, datanördar är vi allihopa hihi :)




Linkys hemmagjorda getmjölks (??) glass.. Det är ju inget fel på hennes kreativitet i köket i alla fall :) .. Fick smaka en sked, det var..annorlunda. Tänk er fryst fetaost mixat med blåbär och jordgubbar..typ. Haha.

När jag, Emil, Hanna och Linky trängdes i köket tittade Pålle på oss: "Shit vad ni äter hela tiden!!" Haha.. Jo det är verkligen sant. Huvudattraktionen här hemma är definitivt köket, alltid nån av oss som står där och småäter.. Jag ska sluta klaga på att USA är såna miljöbovar, vår sop/mat/disk konsumtion är ju inte att leka med...

Kommentarer

  1. Du är en superstar älskling! jag är så j*vla stolt över dig :) jag bara satt och rös igår =) /p

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot