Glassig L.A vardag




Är. Så. Rastlös. Har gått och småätit hela eftermiddagen för att jag är så rastlös. Pålle kom till och med på mig att stå och hälla senap över mina lunchrester (och tro mig, senap var inte en passande ingrediens haha..)


Men shit vad underbart det är andå att kunna ha såna här dagar, bara göra ingenting. Från stressen hemma i Sverige till vardagar som vi har här ibland.. Det är helt underbart. Ingen mobiltelefon som ringer hela tiden. Aldrig måndagsångest. Ingen stress över att tiden aldrig räcker till. Här har jag för mycket tid istället. Det är nytt och helt unikt för mig! Som idag.. Gick en liten stund till vårt gym, solade en timme vid poolen med Pålle, tog en promenad och Starbucks fika borta vid Warner Bros, skrev lite på en av mina låtar.. 17 december. Tänker på hur det hade varit för mig i Sverige vid den här tiden. Kallt. Mörkt. Stressigt på jobbet innan jul. Inte hinna. Inte ha tid. Trött hela tiden av mörkret. Så jag njuuuuter av denna rastlösa, soliga dag mitt i december!! löööv it!


Nu ska jag fortsätta min oproduktiva dag, puss å kraaa-am :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot