Beverly Center & Sunset Strip

Lördagen spenderades med lite shopping i Beverly Center, där Niklas fyndade gympaskor och jag gick lös inne på Sephora. Pålle nöjde sig med en islatte från Coffee Bean House.
Vi avrundade shoppingen på ett jättebra Sushi ställe i Burbank. Det var en riktigt bra dag!



Sunset strip by night


Niklas sista kväll i L.A tyckte Pålle och jag att det passade med utgång i WeHo, där vi testade flera nattklubbar och barer längs berömda Sunset Strip- gud vad roligt vi hade! :)

På vägen hem letade vi febrilt efter fyllekäk (av någon anledning hittade vi inte ett enda vettigt i landet som har ALLT..) så jag och Niklas mumsade massa nattmackor med avokado,ost och jordnötssmör istället.. Med lite Malibu-drinkar i mig tyckte jag det var en fantastisk måltid, men med dagens baksmälla kan jag konstatera att den påläggs-kombinationen, den tiden på dygnet kanske inte var så lysande trots allt. Från och med nu kan jag nog inte ens längre lukta på jordnötssmör utan att må illa. Lika bra det kanske haha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot