Sista natten på Oakwood..

Bye bye Oakwood..



Sista natten här på Oakwood, så sorgligt :( Kommer verkligen sakna mitt hem...Har blivit så bortskämd med vår fina pool, jacuzzi, gym, yoga, volleybollplan och hjälpsamma reception..
Pålle åkte hem till Sverige 4 imorse, och jag flyttar in till Fredrika sista tiden innan det är daga att åka hem. Nu är det inte långt kvar alls! 10 dagar närmare bestämt.. Ska försöka få med mig L.A solen hem till kalla Sverige om jag inte har alltför mycket övervikt ;)

Har massa kul att se fram emot hemma, har blivit erbjuden flera yoga och dansinstruktör jobb/PT och har tänk ut en del projekt som har med min friskvårdsutbildning att göra.. och jobba på med matbloggen och musiken vill jag också göra såklart! Saknar alla nära och kära hemma också jättemycket, så jag är redo för Sverige även om det varit helt underbart här i Los Angeles.


Centrera
Efter att ha tvingat på Pålle en del av min packning (hab fick övervikt p.g.a mig) och fått hans stora kappsäcks liknande väska var det fortfarande en kamp att få med mig allt hem.. Titta, den enorma väskan liknar en liten kabinväska med alla mina saker runtomkring haha.

Nu är det Desperate Housewifes med Ben & Jerrys som sällskap, tog mig en halvtimme att få på TVn och rätt kanal.. Haha snacka om att vara handikappad utan en man i huset ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot