Intervju & Kinabuffé

Sjukt fin dag idag! Solen verkar vara här för att stanna ett tag, så underbaa-aart!
Idag kom reportern Agneta Trädgårdh och hälsade på mig här på Oakwood, hon ville skriva ett repotage om mig och mitt liv i Los Angeles som ska publiceras i någon passande tidning som med unga tjejer som målgrupp hemma i Sverige så småningom. Mer om det sen!
Hon var hur gullig som helst och det är riktigt roligt att få chansen att inspirera och tipsa andra unga tjejer att våga leva ut sina drömmar. :)




Agneta var inte det enda finbesöket på Oakwood, Pålles vän Niklas är här och hälsar på en vecka! Kvällen till ära bjöd Niklas på kinamat, supersnällt! Vi var så hungriga att vi beställde alldeles för mycket, satt i soffan med en 6 olika jätteportioner haha (till min stora glädje) och spelade lite kort. Vi avrundade kvällen med lite barhäng vid Rooswelt Hotel inne i Hollywood.




Som ni märker har jag inte så mycket för mig på dagarna, fördrev eftermiddagen på balkongen med jordgubbar efter intervjun i väntan på Pålle och Niklas som busade på Universal Studios :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot