UFC109 Relentless & SPA i Las Vegas



Utsikt från vårt hotellrum på Luxor

Bra flickvän- är en sann UFC support :)


Jag och Rashad Evans


Pålle och Gilbert Melendez & John Fitch


Bruce Buffer "the famous voice of the octagon"


Som den underbara flickvän jag är följde jag med Pålle till Las Vegas då hans stora drömfight UFC109 Rentless hade ett enormt event på Mandalay Bay den här helgen. Ångrar det inte!!! Vilken sjuuuuk stämning det var den dagen!

Hade tänkt passa på att gå på ett jättestort yogaevent också när vi nu var i Vegas, en workshop med skaparen till It's Yoga men det misslyckades totalt sig då jag fastnade i bilköer längs The Strip :( Åh vad ledsen jag blev! Men jag bestämde mig för att inte låta det förstöra dagen utan hängde på hotellets SPA och gym hela eftermiddagen istället. Det var heelt underbart!! Jättelyxig spa avdelning med ett fräscht stort gym, stora jacuzzis, massa mys med teer, hälsojuicer, frukter, tidningar, ett stoort omklädningsrum med allt ni kan tänka er i vad-en-tjej-vill-använda-efter-en-lång-härlig-dusch-väg å massa tjejer som gick och passade upp oss hela tiden. Lööved it!

Tog en halvtimmes "swedish massage" också, men det var snarare en avancerad thaimassage av värsta sorten. Den ryska kvinnan som masserade mig stretcthade och vände och vred på mig i konstigare positioner än jag gör på yogan, kände mig som en gummiboll..Hahah.. men det var skönt efteråt :)






Nymasserad och redo för lite bubbel i jacuzzin!

Jag fick köra hela vägen hem från Vegas på söndagen med en bakis pojkvän bredvid. Han tycker jag kör som en galning så är förvånad att han gick med på det! Gick bra faktiskt, en och annan hysteri-attack, felkörning och svordomar åt andra bilar och GPS rösten som jag tyckte pratade för långsamt och att jag hann köra fel innan hon sa nåt..Hur som helst kom vi hem hela och nästan enligt tidschemat :)



Trött Linda..




Solen hann gå ner innan vi hann hem,
antagligen på grund av mina drick/kisspauser och felkörningar..



Väl hemma trött å sliten blev det lite gymmande för att få igång blodcirkulationen och bort stelheten efter den långa bilresan. Hade konstigt nog hur mycket energi som helst på rullbandet! Kanske berodde på att jag laddat ordentligt (som vanligt) genom att äta upp både min å Pålles smarriga lunch på "Mad Greek".. Åh vad gott det var!

Helgens otippade connection:
"Miss February i Playboy" satt och signade autografer bredvid UFC killarna..Jag tycker hela autografgrejen från kändisar är ointressant och pinsam om man inte är typ 13. Mitt första intryck var att hon såg lite patetisk ut där hon satt och frågade de som tog autografer från UFC killarna om dom ville ha hennes autograf, men blev total ignorerad. Mig charmade hon dock sen när vi pratade, hon var så gullig och när hon sa hur vacker jag var slutade det med att jag stod med en affisch på henne signad "To Linda, you're beautiful" och hennes sign. Hahahaha..

Helgens tummen upp:
Pålle hamnade bredvid några av hans stora
idoler under matchen, Nate Diaz och Josh Barnett :)

Helgens tummen ner:
Min mindre bra connection med damen i vår GPS.
Mycket bråk mellan henne och mig på vägen hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot