Detox Yoga & Valentine's Day filmpremiär

Ännu en Hollywood dag! Fick med mig kära Fredrika igår in och köra mitt måndags yoga pass i Hollywood, jätteroligt att hon hakade på!! Men när jag skulle möta henne på ett Baja Fresh kom jag inte ens fram på gatan, det var helt hysteriskt på Hollywood Blvd, värre än vanligt nu när det tydligen var ännu en filmpremiär, för Valentine's Day. Folk var som tokiga! Antagligen för att det är så otroligt många kända skådespelare med och hela Hollywoodeliten hade tydligen samlats där ikväll, jag själv fick en skymt av Jessica Biel, Taylor Lautner, Jessica Alba och Demi Moore. Lite kul. Men som sagt, det var helt hysteriskt så jag stannade inte ens, utan försökte klämma mig ur folkmassan för att hinna till yogan.
Hade ingen kamera med mig, så snor en bild från Linkys blog för att visa kaoset (hoppas det är okej gumman) och en från stylelist.com




Mår så sjukt bra efter det där passet, Katrina som håller i yogan kör stenhårt med oss men å vad skönt det är efteråt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot