När katterna är borta..

...Dansar råttan på bordet med en cheesecake i ena handen å yogamattan i andra :)

Pålle och Niklas tog en roaptrip till Las Vegas, så jag är ensam i Oakwood två dagar. Lite för tyst och tomt, men det har gått ganska bra hittills, solen fortsätter ju skina..kan man bli annat än på bra humör då? Idag har jag bara slappat vid poolen och pratat med min underbara familj och vänner på skype.

Blev inte så mycket sömn inatt, så nu ska jag snart sova middag. Blev en spontan utgång med Fredrika igår. Satt ensam hemma med mitt gröna Drakens-te som mamsen skickat från Sverige, precis yogat när Fredrika sa att dom kunde svänga förbi och plocka upp mig, så vi kunde kika förbi onsdags innehaket i Hollywood. Blev en kort men intensiv utekväll, och jag sov hos Fredrika sen. Hon har promenadavstånd hem, kändes sjukt lyxigt! Inte ofta man kan ta sig gående någonstans här i L.A ;) Var inte så himla sugen på att åka själv hem till den tomma lägenheten halv två på natten.. Vi var uppe med tuppen imorse då hon hade Harmony and Theory klass klockan nio. Så som sagt, en liten powernap blir det nu!




Nyklippt :)



Cheesecake!


Igår klippte jag mig i Toluca Lake hos en frisör som klipper både Brad Pitt och George Clooney. Blev jättefin i håret :) Saknar det blonda lite grann fortfarande men det går väl över snart ;)

Den fortsatta dagen tillbringades i solen med en underbar cheesecake från The Cheesecake Factory, som Pålle och Niklas köpte till mig nere i The Grove. Så gulligt! Sen gick jag på Hatha Yoga med Adele här på Oakwood, helt underbart harmonisk dag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot