Detox söndag

Apbakis kände jag bara för att rensa kroppen från alla gifter idag. Så den här söndagen blev en lugn rehab dag :)

Långpromenad med vetegräs- shot, fruktsallad och organisk latte på vägen, lite gymmande och dansade runt hemma i mina ansiktsmasker från Lush och nya krämer från Sephora.

På kvällen var det Desperate Housewifes till min och Pålles stora glädje och sen hade jag inspiration till att skriva i matbloggen, så kika in där sen ;)






Oatifix- min favvo mask!







Ansiktsprodukter med oxygen är det senaste här i L.A, ska vara extra bra om man har torr hy som jag har. Köpte Bliss från Sephora, riktigt bra var den :)



Grattis pappa på födelsedagen! Hoppas du hade en lika härlig söndag som jag och bara tog hand om dig själv och resten av min fina familj :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot