Inga bekymmer!

Inga bekymmer, dagarna är för bra för att vara sanna här i L.A, speciellt nu när solen tittat fram igen! Nu är det inte så mycket tid kvar här, så det gäller att utnyttja älskade/hatade Los Angeles till fullo sista tiden!

Ett steg i rätt riktning är införskaffandet av bil, nu blir det åka av på ännu fler äventyr! Idag hade vi ingenting planerat, utan det har varit en riktig relax dag! Startade med en powerwalk imorse nere vid Warner Bros , därefter testade jag och Pålle vår tennisbana! Hade kanske kunnat bli en trevlig upplevelse om jag inte blivit så otålig för att det inte gick bra på en gång. Jag hade inget tålamod och tröttnade alldeles för snabbt till Pålles förtret. Men jag kanske skärper till mig och testar igen imorn, tennis är ju hur kul som helst (om man kan det) så det är väl värt att ge en chans till :)

Sen blev det lite gymmande och till sist mitt nya måndagsnöje: Detox Yoga inne i Hollywood med Rebecca, vi hade jätteroligt och var slutkörda men mådde riktigt bra efter det stenhårda (den här instruktören lyckas få yoga att bli en riktig workout.) Idag bjöd hon på presentkort på populära the Veggie Grill, ett bra, hälsosamt matställe på Sunset Blvd - ska bli kul att testa deras mat någon dag!







Dagens ängel: Tack världens bästa pojkvän för att du både körde mig till och hem från yogan när bussen krånglade, älskar dig!

Dagens bästa: Pratade med min fina Lovisa idag på skype!!!!! Love you!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot