Lost i Lost




Efter ett låångt men roligt danspass med Jessica Lynn inne på Kodak Theater i Hollywood kom jag hem lagom till nystekt kyckling á Pålle och premiär för sista säsongen av Lost. Gillade verkligen serien första 3 säsongerna men sen spårade det ju ur totalt så jag gav upp som många andra.. Men eftersom min andra hälft fortfarande är ett troget Lost-fan bestämde jag mig för att ge min gamla favoritserie en ny chans. Men fan alltså, hur mycket jag än gillar alla karaktärer så är serien sååå flummig. Undrar vad regissören rökt innan han skrev manuset.. Jag är helt lost redan första avsnittet.. Men nu ansträngde jag mig verkligen att komma in i skiten igen så nu ska jag stå ut tills serien är helt slut, vill verkligen veta hur den slutar nu!!! Så tisdagkvällar är Lost-bokade från och med nu ;) Fan..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot