Showcase & Warner Bros


Warner Bros studios

Ännu en bra dag i L.A! Hejade på mina duktiga vänner som uppträde på Artist Showcase med stenhårda Mama O som kritiker, kändes lite Idol show över det hela.. Jätteroligt :) Var så stolt över Fredrika som gjorde stor succé på scenen! Sen åt vi lunch på mitt favoritställe, Kinos där jag som vanligt agerade soptunna och åt upp alla mina fem vänners maträtter när de tröttnade ;) Lika förvånade blir alla varje gång att den minsta lilla tjejen äter mest av allihopa haha..
På kvällen var jag och Pålle bjudna till en filmpremiär som studenterna på New York Film Academy hade inne på Warner Bros, där de visade sina slutprojekt. Jättekul att få vara inne på Warner Bros området där alla stora Hollywodfilmer och serier spelas in, och filmvisningen var också lyckad :)

Nu ska jag lägga in mammas debattartikel från när hon och pappa var på pressvisningen för showen "Mat-Desperat" på vår matblogg, den är väldigt läsvärd, så kolla in den!

Natti natt kära vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot