Ensam i New York


Jag har varit helt värdelös på att uppdatera mig blogg, och kommer nog fortsätta vara det tills jag kommer in i vardagslivet i Los Angeles. Det är så mycket nya intryck hela tiden och dagarna bara flyger fram så jag har inte riktigt tagit mig tid till att komma in i bloggandet än ;) Men min blivande rumskompis i Los Angeles, Linda Lind är ett bloggproffs som ska lära mig allt hon kan!

Nu sitter jag hur som i Dimitris underbara lägenhet i New York, men åh vad det är tomt här nu! Jag vinkade av Joanna, Elin och Emma tidigare idag som nu är på väg hem till Sverige igen. Jätteledsen var jag när det åkte.. Gud, den här veckan har verkligen känts som en semester med tjejgänget så det känns jättekonstigt att dom åkte hem utan mig och att jag faktiskt ska stanna i USA! Men jag ska klara det här! Ska bli så spännande att komma till Los Angeles och se hur det är att leva där!

Pålle, mamma och Emelie räddade verkligen min ensamma kväll, vi har pratat på skype i flera timmar. Tack, ni är bäst!! Det var verkligen superkul att prata med Emelie- första gången jag pratar med henne sedan avskedet på flygplatsen i somras när hon skulle tillbaka till Australien.
Virrigt med alla tidsskillnader! Här är klockan typ tio, hemma i Sverige fyra på natten och hos Emelie mitt på ljusa dagen. Men åh så roligt att det är så enkelt att prata med alla!!

Kommentarer

  1. Hihi klart jag ska :):) Vi ska ju bli LA's bloggdrottningar du och jag eller hur?! ;) sees snart!!!! pusspuss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot