På väg till San Francisco!

Ställde klockan på halv sju för säkerhetsskull, taxin till flygplatsen kom klockan åtta. En snabbdusch, snabbvisit till Starbuck och sista checken att allt såg okej ut innan jag hoppade in i taxin.
Jag och tjejerna fyllde hela kylskåp med Corona öl, en fin whiskey och nötter till Dimitris som tack för allt. Åh, kommer verkligen sakna den underbara lägenheten på Upper east side!!

Nu sitter jag på planet, första av fyra möjliga inrikesplan i USA jag faktiskt inte missade haha. Man lär sig av sina misstag tillslut.. Är helt superglad av att jag kan använda internet på planet, så mina inköpta tidningar Yoga magazine och Fitness magazine får nog vänta tills senare!

Men förstår inte vaaarför jag är så pigg fastän jag bara sovit tre timmar två dagar i rad nu.. Jag är den där som alltid sover mig igenom flygresor, oavsett om det är en 3 timmars eller 13 timmars tripp. Extremt tråkigt resesällskap med andra ord. Men det var väl givet att jag är klarvaken och superrastlös just på den här resan när jag åker helt ensam och alla tidsfördriv kostar pengar (film, spel, mat..)

Staclars Daniel som ska hämta mig på flygplatsen. En hungrig och trött Linda är ungefär lika roligt sällskap som en gnällig treåring…
Men det ska bli såå roligt att komma till San Francisco som jag hört är en riktig yoga stad- jäklar vad det ska yogas!!!

Kommentarer

  1. Vad du är häftig. Jag tror du kommer att gå långt!Varför fick vi inte ett smakprov på din sångröst när vi gick på Sverige hälsan?Jag kommer att följa din blogg och ser fram emot att se vad som händer.Du är grym!

    SvaraRadera
  2. Heeej Linda :) :) Yeye va roligt! Hoppas allt är bra, längesen! Ska följa dig här ett tag nu så jag hänger med vad som händer på dina äventyr. Hoppas ätt resan och skolan går toppen! Grattis eller vad jag ska säga! Ta hand om dig! Kram Jossan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot