Upptäcksfärd i Berkeley!




Var en sväng och kikade på University of California, Berkeley. Shiiit vilket mäktigt universitet! Helt enormt och otroligt vackra byggnader..Tog en del bilder men som det mesta i USA är det svårt att se hur det verkligen ser ut på bild, allt är så enormt!

Det var verkligen en upplevelse. Daniel berättade lite om hur stora deras idrottslag är, lagen får polis-eskort till matcherna och vägarna stängs av inför matcher för att det är så stort, grymt! Vore kul att se en sådan match- ska jag lägga till på min 2 do list!

Alla som känner mig vet hur envis jag är med yoga, så jag tvingade med mig Daniel till gymmet på kvällen så jag kunde testa på deras yoga! Köpte min alldeles egna lilla yogamatta som bögen i receptionen sa ”oh my god its SO goes with your eyes” haha..

Nu har jag pratat med min älskling och mamsen som vanligt, är nyduschad och ska krypa ner i sängen- åh vad skönt det är att gymma sent på kvällen, då sover man gott! Natti natt!

Kommentarer

  1. Jättekul att läsa dina inlägg om det som händer dig. Är så himla stolt över dig som gör allt det här helt på egen hand.Jag hör på dig att du mår bra och trivs med tillvaron därborta och när du mår bra mår också jag bra.
    Hälsningar från en stolt pappa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot