Tappar trosorna


Idag spelar Daniel golf hela dagen så jag har hängt ensam på campusområdet. Efter lunchen blev jag rätt seg och uttråkad och fick en idé, jag kunde springa på rullbandet i gymmet för att piggna till och sen hoppa i poolen!
Men efter bara fem minuter på bandet känner jag hur mina bikinitrosor som jag har under shortsen lossnar (knytbikini) och rasar ur shortsen medan jag springer där. Febrilt försöker jag hålla i trosan medan jag försöker stänga av rullbandet lite smidigt så att ingen i gymmet ska se vad som händer mig här borta.
”Ingen känner ju mig så jag syns säkert inte” intalar jag mig själv. Det där med att hålla kvar trosan samtidigt som jag försöker stoppa det snabba bandet funkar inte alls och det slutar med att jag rasar av bandet och trosorna flyger iväg.
”Are you allright?” undrar en elev och hjälper mig upp. ”Yeah, thanks..!” mumlar jag och rusar generat mot utgången. ”Hey, you droped something!!” skriker killen som hjälpte mig upp. Jag vänder mig om och ser att han håller i min bikinunderdel…
Det där var mina första och sista minutrar på det där rullbandet. Suck. Vad ska jag nu hitta på? I matsalen är jag känd som det hungriga spinkiga afrikabarnet som inte får mat hemma, utan glufsar i mig allt jag kommer över på buffén och i gymmet är jag känd för att tappa trosorna…

Kommentarer

  1. ...när pålle är borta... ramlar trosorna av :(

    SvaraRadera
  2. Graattiiis vår 22-åring! Hoppas du får en jättebra födelsedag! Första gången på 22 år som du firar utan oss...Vi saknar dig!! Fast vi ser ju och läser hur bra du har det där borta hos Daniel:)så vi får hålla tillgodo med bloggen och skype! 1000 pussar & kramar från din familj!

    SvaraRadera
  3. Haha Linda du är så rolig! Tror att sånt där bara kan hända dig! :D

    Grattis på födelsedagen kusinvitamin! Hoppas du får en trevlig födelsedag. Puss på dig <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot