Framme i Hollywood baby!





När jag såg "Hollywood" skylten i bergen insåg jag verkligen var här!!!
Hanna stod och välkomnade mig på USA hostel när jag kom fram- hon var så söt och hjälpte mig med väskan och visade mig runt! Jättebra hostel faktiskt. Bara ett kvarter från skolan, internet, ”how many pancakes you can eat for breakfast”, fräscha rum och trevlig personal. Toppenbra! Bor i en female dorm med fem andra tjejer. En från New Zeeland, en liten tyst kines, en amerikanska och en fransyska. Kul!

Hanna tog med mig på en runda kring Hollywood "Walk of fame" och vi tittade på skolan också som såg jättefin ut! Till vår stora glädje finns en Starbucks precis vid skolan också tjohoo!! Det här kan ju bara bli bra!! Själva Hollywood är inte alls så illa som jag trodde, som en helt vanlig storstad med lite galnare människor, mycket filmkameror och knasigare butiker och restauranger än Stockholm dock.
Vi avslutade dagen med en sväng förbi ett mysigt café där jag åt glass och Hanna en smoothie innan vi återvände till rummet igen.

Helt död igen. Alldeles för mycket intryck på en gång för min lilla hjärna ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot