Tack alla!


Jag vill passa på att tacka för alla otroligt fina presenter jag fick av mina nära och kära innan jag åkte.

Mamma, Pappa, Farmor, Farfar, Mormor, Vasso, Morfar och Katarina
– TACK för att ni gjorde det möjligt för mig att köpa en dator! Hade aldrig klarat av att resa ensam utan den här datorn..Ni är bäst!!


Lovisa, Karin och Cesar
-
en jätterolig bok att ha på alla flygresor hihi


Ida och Sara
- världens finaste kort och halsband som jag har på mig hela tiden!!!


Cattis, Gisela, Sandra och Mats
- välbehövliga pengar och en jättefin lila (min nya färg!) tröja som jag använder hela tiden!


Cattis
- Tack för att du gjorde det där armbandet till mig med äkta lavendel i. Betyder jättemycket! Har det på mig hela hela hela tiden!


Thomas
- startkapitals dollar att börja mina äventyr i USA med hihi :D


Pålle
- Tack för att du ställer upp, hjälper mig med allt, köper mig fina saker och alltid är helt underbar. Världens bästa pojkvän! Vet inte vad jag skulle göra utan dig! Älskar dig!


Familjen
- Tack för att ni har ställt upp i vårt och torrt, låtit mig bo hos er, matat mig och hjälpt mig med saker inför resan. Utan er skulle jag inte ha klarat det här. Ni är bäst helt enkelt! Älskar er över allt annat!


Emelie
-min lilla älskling som hjälpte mig boka alla flygbiljetter och alltid stöttar mig!


Daniel
- Ställt upp något helt otroligt som låter mig bo hos honom i San Francisco och visar mig runt här. Bästa Daniel, tack!!!!!!!


Dimitris
- Som lät mig bo i hans underbara lägenhet på Upper east side i New York. Finns inte ord att beskriva hur fint det var av honom!


Och såklart TACK Jonas,Evgeni,Anders,Ida,Sara,Karin,Cesar,Pålle,Malin,Lovisa,Joanna,Elin,Emma,Bianca,Niklas för ert fina uppvaktande innan jag åkte. Ni är helt underbara och betyder så himla mycket för mig!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot