Ingen söndagsångest här inte :)

Lördaaag hela veckan! Söndag är lika fantastisk som alla andra dagar, så underbart att vara helt kravlös! Ingen stress till någonting!

Idag sov jag bot halva dagen och åkte in till Hollywood en sväng med min lilla sötnos Hanna. Kände mig så duktig som hade gjort upp en budget fram till jul, hade tänkt öppnat ett amerikanskt konto och sen lämna tillbaka min senast inköpta Victorias secret BH och handla mat för dom pengarna istället.

Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Banken hade stängt för dagen när vi kom in till Hollywood och jag hade glömt mitt ID kort hemma så jag fick inte lämna tillbaka min BH. Slutade med att jag handlade en tröja på Guess för 86 dollar, en skinnkjol och två kassar fulla med mat.. Hm, så bra gick det med dagens ambitiösa planering och budget..
Jaja jag har fortfarande lite semester faktiskt.. En vecka kvar sen börjar skolan :D

Nu ska jag snart ringa å väcka Pålle och mamsen!

Vi hööööööööööörs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot