Glassar vidare =)



Idag har jag gymmat lite, ätit massa massa god mat,(tänk er vilken syn när lilla spinkiga jag fyller tre stora tallrikar med mat,sätter mig i mitt lilla hörn i matsalen,slukar allt och dessutom tar med mig frukt därifrån..De andra eleverna tror jag är ett ensamt freak med mask eller nåt..)sen har jag legat och solat och hängt lite med min nya kompis Brenda- supergullig tjej =)

Efter middagen tog Daniel med mig till ett känt gym nere i Oakland- Golds gym. Så jag har pumpat mina muskler på samma kedja som Arnold Schwarzenegger när han var som störst. (mhm girl…!!!) Kände mig asbiffig, men när jag spände mig framför spegeln insåg jag att det visst inte räcker att träna en gång på ett kändisgym… Suck.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot