Älskar er!

Världens finaste syster, både på in oc utsidan. Du är så vacker, smart och har ett hjärta av guld! Du är mitt allt!

Ingen har så underbar personlighet som pappsen, ställer alltid upp! Du är bäst och så otroligt godhjärtad! Kommer så bra överrens med dig och har så många fina far och dotter minnen! (Mallorca och Landet är bara några av alla).

Vad vore livet i all sin glans om inte lilla mamma fanns? Inte mycket alls vill jag lova! Min allra bästa kompis som alltid finns där för mig! Person med större hjärta och empati får man leta efter..Jag har inte hittat nån än i alla fall!

Jag är så tacksam över min underbara familj, ni är helt fantastiska och jag saknar er så mycket!

Kommentarer

  1. Tack Linda för jättefina ord som alla också stämmer in på dig!!Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Då vet jag vad, du har fått ditt hjärta ifrån Kram Pia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot