Ny lägenhet!




Var tvungen att fota..Svårt att tro att det bara är jag och Linda som delar på den här duschen..haha


Idag uppgraderar vi oss på vårt redan så lyxiga boende! (Vi flyttar från bottenplan till första våningen och närmare poolen,gymmet och south clubhouse!).
"Varför vara nöjd när man har det bra när man hela tiden kan få det ännu bättre", ett motto vi alla fyra gillar att följa här nere i L.A. ;)

Det sköna är att vi kunde lämna lägenheten som man lämnar ett hotellrum (ni vet, smutsiga handdukar, obäddat, ostädat) och kom sen till vår nya lägenhet som är skinande ren som när man kommer till ett nytt hotellrum! Rena fräscha lakan och handdukar i skåpen, nybäddade sängar, påladdat med kaffe till kaffebryggaren och nya små söta tvålar, shampon, diskmedel och toapapper. Glassigt! Precis när det började bli som grisigast hos oss flyttar vi hit.. haha. Undrar vad vi kan skylla på för att flytta igen när vi smutsat ner den här lägenheten tro? :)





Vår förra lägenhet (Hanna och Emil hade vänste bedroom och jag och Linda högra)






Vår nya lägenhet (Jag och Linda har vänstra bedroom och Hanna och Emil högra)





Hanna och Emils rum :)





Jag ordnade med nycklarna till den nya lägenheten och var först på plats :) Invigde kylskåp och föråd. Häär är min hylla!




Å mitt skåp...












Dagens mindre smarta:

Vi är i vår nya lägenhet och jag sätter mig med min nygjorda (jättetråkiga btw, åh va jag saknar mammas och Pålles mat..) middag i soffan.
"Emiiil, kan du komma och hjälpa mig få igång TV,n?"
"Har du testat att trycka på ON?" Han kommer fram och slår på TV,n.
"Hm, nää.. trodde man typ behövde installera kanalerna eller nåt.."
Gud. Scenarot var som ett dåligt blondinskämt.

Kommentarer

  1. Hej! vart någonstans bor ni och hur mkt kostar det per månad? ska troligtvis flytta till los angeles i januari så jag kollar runt lite efter boende redan nu.
    vore tacksam för svar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

På väg till San Francisco!

Jossans sista kväll i SD!

Beachlife & photoshoot